A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Малинський професійний ліцей"

Наказ

 

3.2. Склад робочої групи з вивчення та самооцінювання системи оцінювання результатів навчання здобувачів освіти:

1. Кулініч Л.М., заступник директора з НВР - голова робочої групи;

2. Канюка Л.Ф., методист - заступник голови робочої групи;

3. Синежук А.В., практичний психолог;

4. Козаченко Н.І., голова МК педпрацівників суспільно-гуманітарної підготовки, предмета: «Захист України», фізичної культури і здоров’я;

5. Марценюк К.Г., голова МК з професії: «Кухар;офіціант»;

6. Андрійчук О.Д., старший майстер;

7. Голубенко Л.М., член батьківського комітету;

8. Тишкевич Т., голова учнівського самоврядування;

9. Білорус Ю., член учнівського самоврядування.

3.3. Склад робочої групи з вивчення та самооцінювання педагогічної діяльності:

1. Кулініч Л.М., заступник директора з НВР- голова робочої групи;

2. Канюка Л.Ф., методист - заступник голови робочої групи;

3. Синежук А.В., практичний психолог;

4. Кожара В.Є., голова МК з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування  електроустаткування»

         5. Харченко К.С., голова МК педпрацівників природничо-математичних дисциплін;

        6.  Возна Н.В., викладач;

        7.  Голубенко Л.М., голова батьківського комітету ліцею;

        8.  Тишкевич Т., голова учнівського самоврядування;

        9.  Ільчук Л., член учнівського самоврядування.

3.4. Склад робочої групи з вивчення та самооцінювання управлінських процесів:

        1. Кулініч Л.М., заступник директора з НВР – голова робочої групи;

2. Костюченко Л.М., заступник директора з НВихР;

3. Голубенко Л.М., член батьківського комітету;

4. Андрійчук О.Д., старший майстер;

5. Пархомчук С.С., викладач, голова МК з професії «Швачка;кравець»;

6. Ничипоренко Н.М., головний бухгалтер ліцею;

7.Тишкевич Т., голова учнівського самоврядування.

4. Затвердити орієнтовний план роботи робочих груп з проведення комплексного самооцінювання. (Додаток).

                                             Термін: до 22.11.2021р.

                                             Відповідальні: заступник директора з НВР Кулініч Л.М.

5. Заступнику директора з НВР Кулініч Л.М:

5.1. Координувати результативне запровадження моніторингу внутрішньої системи забезпечення якості;

5.2. Систематично проводити навчання з членами робочих груп щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості;

5.3. Узагальнити результати самооцінювання та визначити рівень освітньої діяльності закладу освіти;

5.4. Підготувати висновки і визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності.

6. Членам робочої групи:

6.1. Використовувати такі методи збору інформації як: вивчення документації, спостереження за навчальним заняттям, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу;

6.2. Підготувати до 08.12.2021 року перелік запитань для проведення анкетування серед педагогічних працівників, батьків та здобувачів освіти за напрямами відповідно до критеріїв оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти;                                   

6.3. Підготувати звіт до 30.06.2022 року за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої діяльності.

7. Доповнити до розділів річного плану роботи закладу на 2021-2022 навчальний рік, а саме: до розділу 2 «Організаційні заходи», розділу 3 «Теоретична підготовка», розділу 4 «Професійно-практична підготовка», розділу 7 «Контроль», розділу 10 «Охорона праці»,   розділу 11 «Удосконалення навчально-матеріальної бази», розділу 13 «Фінансово- господарська та навчально-виробнича діяльність» питання щодо проведення комплексного вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності ДНЗ «Малинський професійний ліцей», схваливши проєкт орієнтовного плану на засіданні педагогічної ради. 

                                                          Термін: до 25.11.2021р.

                                                          Відповідальні: Канюка Л.Ф., методист

8. Заслухати звіт про результати самооцінювання на засіданні педагогічної ради у червні 2022 року та врахувати її рішення при коригуванні  освітньої програми та річного плану роботи закладу на 2022-2023 навчальний рік.

9. Оприлюднити звіт про результати самооцінювання та спостереження на сайті закладу. 

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

11. Членів робочих груп ознайомити з даним  наказом  під підпис.  

 

                        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень