A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Малинський професійний ліцей"

1. Анкети

 

Анкета для здобувачів освіти

 

Шановний здобувач освіти!

 

З метою проведення самооцінювання якості освітньої діяльності та управлінських процесів _____________________________________________________________________________________________

(назва суб’єкта господарювання, що надає послуги у сфері професійної (професійно-технічної освіти)

проводиться анкетування, за результатами якого будуть вироблені рекомендації щодо вдосконалення діяльності закладу освіти, в якому Ви навчаєтесь. Тому Ваша участь у цьому анкетуванні є дуже значимою та важливою.

Просимо заповнити анкету та відповісти на запитання про Ваш особистий досвід у закладі освіти. Ця анкета є анонімною. Тобто – відповіді, що Ви надасте, не побачать одногрупники, батьки, педагогічні працівники  та керівники закладу освіти: результати анкетування ми використаємо лише в узагальненому вигляді для того, щоб покращити роботу закладу освіти

Відповідаючи на кожне питання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше) або зазначайте відповідь у визначеному формою анкети місці. Питання анкети не повинні лишатися без Вашої відповіді.

Будемо вдячні за Ваші щирі відповіді.

Наперед дякуємо за участь!

 

Група __________________________

Дата проведення  ______.______.__________
 

1. Вам подобається перебувати у закладі освіти?

  • дуже подобається;
  • подобається;
  • не дуже подобається;
  • не подобається.
     

2. За шкалою від 1 до 4 (де 1 – «дуже погано», 2 – «погано», 3 – «добре», 4 – «відмінно»), оцініть освітнє середовище та умови навчання у закладі освіти (обведіть, будь ласка, кружечком у кожному рядку цифру, що відповідає обраній Вами відповіді).

Освітнє середовище та умови навчання

дуже погано

погано

добре

відмінно

Облаштування території навколо закладу освіти

1

2

3

4

Чистота навчальних кабінетів

1

2

3

4

Чистота навчальних лабораторій, майстерень

1

2

3

4

Чистота туалетних кімнат

1

2

3

4

Чистота їдальні

1

2

3

4

Чистота у спортивній залі

1

2

3

4

Температурний режим у закладі освіти

1

2

3

4

 

3. Чи ознайомлені Ви з правилами внутрішнього розпорядку та чи дотримуєтеся їх?

  • так, з правилами внутрішнього розпорядку ознайомлений(на), я їх дотримуюся;
  • так, з правилами внутрішнього розпорядку ознайомлений(на), але я їх не дотримуюся;
  • з правилами внутрішнього розпорядку не ознайомлений(на), але я дотримуюся загальних правил поведінки;
  • мені нічого про це невідомо.

4. Вас задовольняє розклад занять?

  • так, цілком задовольняє;
  • переважно задовольняє;
  • переважно не задовольняє;
  • цілком не задовольняє.

 

5. Якщо розклад занять не задовольняє, то чому?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Чи харчуєтеся Ви у закладі освіти? (якщо «ні», то переходьте до питання 10):

  • Так
  • Ні

7. Якщо харчуєтеся, то чи задовольняють Вас умови організації харчування у закладі освіти?

  • так, повністю задовольняють;
  • здебільшого так, ніж ні;
  • здебільшого ні, ніж так;
  • ні, не задовольняють.

8. Чи є харчування, яке пропонує їдальня закладу освіти, смачним та корисним?

  • так, їжа в їдальні завжди смачна і корисна;
  • як правило, їжа в їдальні смачна і корисна;
  • їжа несмачна.

9. Чи інформують Вас педагогічні працівники, керівництво закладу освіти щодо правил охорони праці,  безпеки життєдіяльності у період воєнного стану, пожежної, техногенної безпеки, правил безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій?

  • так, регулярно, із залученням спеціальних служб (пожежна, з надзвичайних ситуацій та інші);
  • так, регулярно педагогічні працівники  інформують під час проведення навчальних занять;
  • у поодиноких випадках;
  • не інформують взагалі.

10. Вами проводяться навчання/інструктажі з питань надання домедичної допомоги одногрупникам, педагогам, реагування на випадки травмування ними або погіршення їх самопочуття під час освітнього процесу?

  • так, навчання та інструктажі проводяться регулярно;
  • ці питання згадуються під час уроків;
  • ні, такі навчання не проводяться

11. Чи використовується під час навчання та позаурочних заходів (поставте, будь ласка, позначку «+» у кожному рядку, що відповідає обраній Вами відповіді) (можливо обрати кілька варіантів відповідей):

Перелік засобів навчання, обладнання, 

об’єктів  тощо

Постійно

Часто

Іноді

Ніколи

Лабораторне обладнання 

       

Мультимедійне обладнання (інтерактивний проектор/інтерактивна панель/інтерактивна дошка/мультимедійна (сенсорна) дошка)

       

Комп’ютерна техніка та навчальні комп’ютерні програми

       

Інтернет, електронні освітні ресурси 

       

Друковані засоби навчання (карти, графіки, формули, таблиці тощо)

       

Наочність  (макети, картини, зображення на екрані, звукозаписи і т. п.) 

       

Спортивна зала/спортивний майданчик 

       

Спортивний інвентар 

       

 

12. Чи почуваєтесь Ви у безпеці, перебуваючи в закладі освіти?

  • так, мені безпечно;
  • здебільшого, так;
  • здебільшого, ні;
  • я не почуваюся в безпеці.

13. Чи проводяться для Вас інформаційні заходи за участю представників правоохоронних органів, інших фахівців з питань запобігання та протидії булінгу, іншого насильства та засобами запобігання йому? 

  • так, проводяться;
  • так, але дуже рідко;
  • подібні заходи не проводились;
  • ні, не проводяться.

14. Чи відчуваєте Ви у закладі освіти булінг/цькування (систематичні дії (або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві)?

  • не відчуваю, мені комфортно у закладі освіти і в групі;
  • щодо мене були поодинокі випадки агресії або кепкування;
  • досить часто відчуваю агресію і кепкування щодо себе, мені психологічно некомфортно;
  • постійно відчуваю цькування.

 

15. Чи потерпали Ви від булінгу/цькування у закладі освіти?(якщо «Ні», то перейдіть до питання 21):

  • так
  • ні

16. Якщо Ви потерпали від булінгу /цькування у закладі освіти, то від кого? (можливо обрати кілька варіантів відповідей):

  • директора;
  • заступника(ів) директора;
  • викладачів;
  • майстра виробничого навчання;
  • керівника групи (класного керівника);
  • одногрупників;
  • інших здобувачів освіти закладу освіти;
  • інших працівників закладу освіти;
  • батьків інших здобувачів освіти;
  • інших осіб (вкажіть, будь ласка, хто саме?)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Якщо Ви потерпали від випадків булінгу (цькування), то до кого Ви звертались за допомогою у закладі освіти? (можливо обрати кілька варіантів відповідей)

  • ні до кого не звертався/лася;
  • до директора;
  • до практичного психолога;
  • соціального педагога;
  • до заступника директора;
  • до майстра виробничого навчання;
  • до керівника групи (класного керівника);
  • до інших працівників закладу освіти;
  • до одногрупників;
  • до інших осіб (до кого саме?).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18. Чи допомогло це звернення зупинити булінг (цькування) відносно Вас?

  • ніхто нічого не зробив;
  • мені намагалися допомогти, але булінг не припинився;
  • мені допомогло частково: цькування припинилося на певний час;
  • булінг стосовно мене припинився.

19. Керівництво закладу освіти доступне та відкрите до спілкування?

  • так;
  • переважно так;
  • переважно ні;
  • ні.

20. Чи розглядає керівництво закладу освіти Ваші звернення?

  • так, звернення приймаються і розглядаються;
  • так, звернення приймаються, однак лише деякі з них розглядаються;
  • у закладі освіти не практикується розгляд звернень;
  • мені нічого не відомо про можливість звернення до керівництва школи.

21. Чи ознайомлені Ви з правилами поведінки здобувача освіти в закладі освіти та дотримуєтеся їх?

  • так, з правилами з правилами поведінки здобувача ознайомлений(на), я їх дотримуюся;
  • так, з правилами з правилами поведінки здобувача ознайомлений(на), але не завжди їх дотримуюся;
  • з правилами з правилами поведінки здобувача не ознайомлений(на), але я дотримуюся загальних правил поведінки;
  • мені нічого про це невідомо.

 

22. Чи дотримуються Ваші права у закладі освіти?

  • так;
  • переважно так;
  • переважно ні;
  • ні.

23. Якщо Ваші права у закладі освіти порушуються, то які саме і в чому це проявляється?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


24. Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями (можна обрати кілька варіантів відповідей):

за/п

Твердження

Так

Переважно так

Переважно ні

Ні

1

Викладачі мене підтримують

       

2

Майстер виробничого навчання мене підтримує

       

3

Викладачі вірять у мене і мої успіхи

       

4

Майстер виробничого навчання вірить у мене і мої успіхи

       

5

Викладачі мене поважають

       

6

Майстер виробничого навчання мене поважає

       

7

На моє прохання викладачі мені допомагають

       

8

На моє прохання майстер виробничого навчання мені допомагає

       

9

Мене підтримує і допомагає практичний психолог

       

10

Мене підтримує і допомагає соціальний педагог

       

 

25. Чи інформують Вас у закладі освіти про те, як безпечно користуватися Інтернетом?

  • так, проводяться інформаційні заходи;
  • так, але пояснюють лише під час уроків інформатики (інформаційних технологій);
  • ні, інформаційні заходи не проводились, але я дотримуюся загальноприйнятих правил безпечного користуваннямережею Інтернет;
  • жодних інформаційних заходів не проводилося.

26. Ви отримуєте інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень?

  • так, отримую;
  • так, отримую, але тільки у разі звернення до викладача/майстра виробничого навчання;
  • не отримую, навіть у разі звернення до викладача/майстра виробничого навчання, користуюсь інформацією з

        офіційних джерел;

  • не отримую.

27. Наскільки викладачі/майстер виробничого навчання справедливо оцінюють Ваші навчальні досягнення?

  • оцінюють справедливо;
  • у більшості випадків оцінюють справедливо;
  • у більшості випадків оцінюють несправедливо;
  • оцінюють несправедливо.

28. Наскільки доступно викладачі/майстер виробничого навчання пояснюють та аргументують виставлення оцінок?

  • ще до початку оцінювання завжди пояснюють, за що я можу отримати ту чи іншу оцінку, а після оцінювання завжди її обґрунтовують;
  • в переважній більшості, пояснюють вимоги до оцінювання, аргументують оцінку лише на моє прохання;
  • дуже рідко попередньо пояснюють вимоги до оцінювання, не завжди аргументують оцінку навіть на моє прохання;
  • ніколи не пояснюють вимоги до оцінювання, відмовляються обґрунтувати виставлену оцінку, навіть на моє прохання.

29. Чи здійснюєте Ви самооцінювання та/або взаємооцінювання результатів роботи під час навчальних занять?

  • так, постійно;
  • здебільшого, так;
  • дуже рідко;
  • ніколи.

 

30. Від кого (чого) залежать Ваші результати навчання? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  • виключно від мої праці та наполегливості;
  • від моєї праці та батьків, які мотивують мене до навчання;
  • від рівня викладання/практичного навчання;
  • від більш поблажливого ставлення педагогів;
  • від моїх одногрупників, які допомагатимуть мені на уроках та з домашніми завданнями;
  • від погодних умов;
  • від навчально-матеріального забезпечення закладу освіти;
  • від об’єктивного/необ’єктивного оцінювання моїх навчальних досягнень.

31. Ваша думка вислуховується і враховується педагогами під час проведення уроків?

  • так, завжди і в повній мірі враховується;
  • враховується з окремих предметів;
  • більшість педагогів нав’язують свою думку як єдино правильну;
  • у закладі освіти думка здобувачів освіти практично не враховується.

32. Чи проходили Ви медичний огляд, спеціальне навчання з питань охорони праці до початку виробничої практики або виробничого навчання на підприємствах, установах, організаціях?

  • Так
  • Ні

33. На час виробничої практики та виробничого навчання на підприємстві, в установі, організації Ви забезпеченні спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту та лікувально-профілактичним обслуговуванням?

  • так, постійно забезпечуюся;
  • здебільшого, так;
  • дуже рідко;
  • ніколи не забезпечуюся.

34. Під час виробничого навчання і виробничої практики на підприємствах, установах, організаціях з Вами проводяться інструктажі з охорони праці, правил поведінки на робочих місцях або навчально-виробничих ділянках?

  • так, постійно проводяться;
  • здебільшого, так;
  • дуже рідко;
  • ніколи не проводяться.

35. Під час виробничого навчання і виробничої практики на підприємствах, установах, організаціях Вам забезпечуються безпечні умови праці?

  • так, постійно забезпечуються;
  • здебільшого, так;
  • здебільшого ні;
  • ніколи не забезпечуються.

36. Чи проводяться з Вами бесіди про важливість дотримання академічної доброчесності: неприпустимість списування та плагіату, необхідності вказувати джерела інформації, які використовуються тощо? (можливо обрати кілька варіантів відповідей)

  • так, регулярно проводяться;
  • так, але нерегулярно;
  • тільки на початку навчального року;
  • подібні заходи не проводились;
  • не розумію, про що йдеться.

37. З якою метою Ви відвідуєте бібліотеку (інформаційно-ресурсний центр)? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  • для самопідготовки, консультацій, проєктної та дипломної роботи;
  • відвідую тільки для отримання необхідної літератури та підручників;
  • відвідую під час зустрічей із цікавими та творчими людьми, різних виставок, іншої культурної діяльності;
  • не користуюсь шкільною бібліотекою.

 

38. Чи відвідуєте Ви гуртки, секції, що діють у закладі освіти?

  • так, відвідую;
  • маю можливість, але не відвідую;
  • не відвідую.

39. Чи відвідуєте гуртки, секції, клуби, що діють у Вашому місті/селищі?

  • так, відвідую;
  • не відвідую.

40. Ви берете участь у конкурсах, змаганнях, олімпіадах тощо?

  • так, за власним бажанням;
  • так, тому що зобов’язують;
  • ні, не беру участі. 

41. У яких формах педагогічні працівники і керівництво інформують Вас про негативне ставлення до корупції? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

  • уроки;
  • позаурочні заходи;
  • бесіди;
  • бесіди із запрошенням гостей;
  • через електронні ресурси;
  • через індивідуальну роботу;
  • практично не інформують.

 

ДЯКУЄМО ЗА ВІДПОВІДІ!

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень