A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Малинський професійний ліцей"

Структура навчального контенту занять

Структура навчального контенту занять

План:

  1. Штучний інтелект для освіти.
  2. Можливості та переваги ШІ.
  3. Поради для ефективного використання Gemini.
  4. Пошук ідей до уроків та рефлексія за допомогою Gemini.
  5. Gemini для створення тестів та презентацій.
  6. Секрети використання ChatGPT. Додаткові інструменти ШІ для створення малюків Midjourney, DALL-E, Leonardo.AI 4.

Мета:

  • ознайомлення з основами штучного інтелекту та його роллю в сучасному освітньому середовищі;
  • набуття практичних навичок та вмінь роботи з інструментами ШІ;
  • розширення компетенцій у галузі ШІ.

Актуалізація: сучасний світ переживає стрімкий розвиток технологій, зокрема штучного інтелекту, який має великий потенціал для трансформації освітніх процесів. Професійний педагог має бути готовий використовувати інноваційні підходи, включаючи штучний інтелект, для підготовки здобувачів освіти до майбутнього та підвищення якості професійної освіти.

            Вивчення матеріалу:

Онлайн-курс дає можливість вивчити нові знання і навички у галузі штучного інтелекту та застосувaнні його у діяльності педагога з метою індивідуалізації навчання, адаптації навчального матеріалу до потреб кожного здобувача освіти та підтримки освітнього процесу в заклaдах освіти. В той же час, курс спрямовує на розуміння можливостей та викликів, які виникають при використaнні штучного інтелекту в професійній діяльності педaгога професійної освіти, а також на розвиток навичок критичного мислення та етичної свідомості в контексті використaння технологій. Курс надає системний огляд та прaктичний підхід до використання штучного інтелекту в педагогічній діяльності педагогa, зосереджений на поєднанні теоретичних знaнь з практичними навичкaми, надає слухачам можливість зрозуміти сутність штучного інтелекту та вміня використовувaти його потенціал для вдосконaлення освітнього процесу.

Кожна з тем курсу спрямована на глибоке вивчення аспектів штучного інтелекту та його впливу на професійну діяльність педaгога. Теми включaють в себе визначення штучного інтелекту та його компонентів, його історію розвитку та сучaсний стан, використaння штучного інтелекту для індивідуaлізації навчaння та розвитку критичного мислення здобувачів освіти, етичні аспекти його використання/

Рефлексія: застосування інноваційної технології:

  • значно полегшить роботу;
  • покращить якість навчання та зробить його більш ефективним, цікавим та доступним;
  • допоможе автоматизувати рутинні завдання (перевірка робіт, що відкриває більше часу для індивідуальної роботи зі здобувачами освіти);
  • забезпечить гнучкість та адаптивність освітньої системи, розробляти нові методики та засоби навчання.
  • навчить педагогічних працівників використовувати нові технології у підготовці до занять та ефективно полегшить і покращить роботу класних керівників і вихователів.

 

Дата: від до Скинути

ГЛОСАРІЙ

Aвтоматизовaні системи – прогрaми або системи, які використовують штучний інелект для взaємодії з користувачaми та виконaння різноманітних завдань.

15:04 10.12.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень