A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Малинський професійний ліцей"

Т-3-6

Дата: 18.03.2020 15:05
Кількість переглядів: 366

Теми:

  • Урок 115,116. Колообіги речовин, енергії, інформації та їх зміни антропогенною діяльністю. Практична робота
  • Урок 117. Аналіз схем колообігу основних речовин   у природі на предмет змінності їх ланок антропогенною діяльністю.    
  • Тема. Категорія " Збалансований розвиток", її еволюція. Найважливіші баланси у сфері природокористування. Досягнення пропорцій між природо- ресурсним потенціалом і особливостями його використання.
  • Урок 117-118. Збалансованість між біологічною продуктивністю і споживанням біологічної продукції. Поняття " невиснажливого природокористування". Категорія " біорізноманіття". Генетичне, видове і екосистемне біорізноманіття. Причини і наслідки деградації біорізноманіття.
  • Основні категорії заповідних об'єктів. Уявлення про екомережі. Міжнародні та національні програми збереження біорізноманіття. Категорія " оптимізація". Критерії та приорітети ландшафтно - екологічної оптимізації території. Ієрархія цілей організації. Найвищий пріоритет природоохоронної та антропоекологічної  функцій

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень